T5 u Bílichova

Tak jsem si zpestřil cestu do Mostu tak, že jsem výjimečně nejel po D8, ale jel jsem po D7 na Louny, abych si mohl odlovit nějakou tu T5. Do oka mi padla Trojstrom a hned vedlejší T5 Boudo budko, kdo v Tobe prebyva?
Ještě doma jsem si prolétl listingy a lehce mě znepokojila informace, že je třeba na Trojstrom 60m lano a já mám jen cca 43m. Ale řekl jsem si, že to je určitě jen doporučení a vyrazil jsem. Navigace mě neomylně vedla až do chatové osady, přejel jsem hráz rybníka a začal stoupat. Najednou jsem uslyšel zvuk prokluzujících kol, za chvíli už jsem téměř stál, abych v zápětí nekontrolovatelně klouzal z kopce dolů. Musel jsem 2x vystoupit a auto na ledu popostrčit, aby se srovnalo. Po sjetí kopce jsem se ocitl na hrázi a podíval jsem se, zda a kde je parking. Zanadával jsem si sám sobě, docouval na parking. Ověšený cajkama jsem se do kopce vydal už po svých, 2x jsem sebou plácl jak dlouhý,tak široký a najednou za sebou slyším auto. Chtěl jsem rychle uskočit do svahu, aby nemuselo kvůli mě na tom ledu zastavovat, ale při pokusu a rychlejší pohyb jsem opět skončil na zemi. Doplazil jsem se na svah a auto pustil. Když jsem dorazil nahoru, tak jsem s hrůzou zjistil, že na místě probíhá těžba dřeva. Nechtěl jsem provokovat a tak jsem přeskočil keš Boudo budko, kdo v Tobe prebyva? a šel raději na Trojstrom. Cestou jsem očima hledal, zda strom s budkou stále stojí, ale nic jsem neviděl. Když jsem přišel k tomu správnému trojstromu, tak jsem hned začal přemýšlet, jak na ni. Lano bych měl opravdu krátké, na poslední větev jsem to opravdu nahazovat nechtěl, ale druhá od spodu se jevila jako fajn a lano by mohlo tak nějak vyjít jsem si říkal. První nahození a pytlík zůstal zamotaný na nějaké větvičce. Chytnul jsem se za hlavu a uvažoval, zda nemám smycovat rovnou, ne se snažil nahodit a zjistit, že mám opravdu krátké lano. Nakonec jsem vyndal druhé nahazování, kde mám ovšem krátké lanko, celé jsem ho tedy odmotal a přivázal k sobě. Po pár pokusech se mi podařilo nahodit, kam jsem potřeboval, ještě jsem musel na konec repky navázat konec druhé repky a mohl jsem jít přetahovat. Trochu nezvykle jsem si e stromu nejdříve přivázal ten konec lana, po kterém jsem chtěl lézt a přetáhnul zbytek. Pak jsem běhal po svahu a vyměřoval, ke kterému stromu to přiváži, abych potřeboval co nejméně lana. Našel jsem, ale lano už nedosáhlo úplně na zem, nakonec jsem vysmycoval o trochu výš a tam si ho uvázal. Sundal jsem druhý konec ze stromu, napnul ho a udělal na konci uzel. K vánocům jsem dostal Cam Clean, tak jsem ho nasadil a vyrazil vzhůru. Po několika měsících bez T5 musím říci, že to byla docela fuška. Dolezl jsem ke konci lana a zbytek dolezl po větvích jištěný smycema. Pak už jen zalogovat, vyfotit a hurá dolů. Cestou dolů jsem se nějak moc rozjel, takže i po puštění páčky na grigri jsem stále docela rychle jel dolů. Když už jsem se blížil k zemi, tak jsem zatáhl za konec lana, abych se zastavil. Po zabalení se jsem vyrazil k první keši s nadějí, že už se netěží, jelikož jsem nějakou dobu již neslyšel traktor. A opravdu, nikdo nikde, tak jsem rychle našel ten správný strom, který naštěstí stojí a ani není nijak označen, takže by k zemi jít nemusel. Je znát, že jsem poslední dobou kešky flákal, ta muška při nahazování byla tragická, ale tentokrát jsem nic nezamotal a lano stačilo. Druhý výstuo vzhůru už jsem také dost cítil i přes to, že jsem opět lezl s crolem. Budka je hezká, jen ten výhled na tu paseku podemnou nebyl tak moc hezký. Slezl jsem dolů, ani jsem moc nebalil do báglu, prostě jsem to tam naházel, lano nesmotaný do ruky a hurá k autu, jelikož jsem byl zmrzlý jak sobolí …
Rozhodl jsem se, že dám ještě T5 keš Panenska smycovacka, ale po zaparkování 260m od krabky jsem zhodnotil, že je mi zima, mám hlad a jsem líný. Tak jsem to otočil a jel už rovnou do Mostu se najíst.

Marek-26

Kačer, spammer, řidič ... Rád podnikám výlety se skvělými lidmi za krabičkami a rád poté své zážitky zvěčňuji v podobě článků.Autor nevyplnil informace.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *