Mallorca

Rozhodli jsme se využít levných letenek s LaudaMotion (10€ za osobu zpáteční) z Berlína, kam jsme se vydali autobusem společnosti RegioJet a navštívit Mallorcu v době, kdy tam ještě není vedro. Přiletěli jsme večer a stihli jen jednu keš Welcome to Mallorca na letišti, pak hurá pro auto (4 dny za 1500Kč s maximálním pojištěním) a ubytovat se (Hotel Roc Leo). Druhý den jsme se vydali na prohlídku Dračích jeskyní, kde jsme před prohlídkou odlovili keš Porto Cristo Harbour Bay a následně se vydali ke vstupu zjistit indície k earth keši cuevas del drach – mallorcas first earthcache. Po prohlídce jeskyní jsme se vydali na lov multiny TORRE DEL SERRAL DELS FALCONS, která vedla po krásném pobřeží městečka Porto Cristo. Když jsme se nabažili výhledů a procházce podél moře, vydali jsme se do městečka Manacor, kde jsme kromě svačiny v Lidlu odlovili keše Antigues estacions / Linia Artà #5 Manacor u místního vlakového nádraží a Manacor Centro, u kostela Nostra Senyora dels Dolors, jejíž věž je nejvyšší budovou na Mallorce. Ta nás neskutečně potrápila, než jsme ji našli, už jsem to chtěl pomalu vzdát. Nakonec jsme byli tak unavení, že jsme to brzy zabalili, protože jsme si chtěli ušetřit síly na další den.

Třetí den naší návštěvy byl v plánu Cap de Formentor, který je opravdu krásný. Rozhodli jsme se nejdříve dojet až k majáku, dokud tam nebude moc lidí a cestou zpět odlovit vše, co je po cestě.Začali jsme tedy earthkou Cap de Formentor a tradičkou Far de Formentor. Další relativně snadnou tradičkou byla keš Gomez, zato další keš Moll de Patronet byla náročnější, ale o to krásnější a netradičnější pohled se mi naskytl. Samozřejmě jsem šel dále a v tomto případě níže, než-li bylo nutné a na schodech vytesaných do skály před desítkami let jsem se už moc bezpečně necítil. Ale stálo to za to, stejně jako cesta zpět vzhůru, pod zářícím sluncem. Bylo jen okolo 20°C ve stínu, ale na poledním slunci jsem se málem uvařil. Vrátili jsme se na maják pro náš zapůjčený Fiat Panda a dojeli si k další keši Cap de Formentor View, kde se nám naskytl, jak už název napovídá, výhled na maják. Když jsme se pokochali, další byla El mirador en n° 17, o kousek dále Looking back to Port de Pollenca, Sightseeing Mallorca – Cap Formentor a Cala Figuera (Pollença). Všechny tyto keše byly relativně snadné park & drive keše i když poslední jmenovaná byla pod kamenitým svahem, kam jsem dolu sjel po zadku a nahoru se už nevyšplhal. Zamířil jsem trošku jinam a to na keš Stairway of secrets, okolo a hlavně nad tunelem pro auta. Byla to opět jako v případě cesty k přístavu pod majákem, nepoužívaná a polorozpadlá cesta plná adrenalinu. A přitom keš stačí odlovit z druhé strany. To už jsem se mohl vydat i na keš Rope experiences No.4 – The bay-watch cache, ale bez cajků jsem nechtěl zbytečně riskovat. Následně jsme dojeli ke keši La playa idílica de Formentor, vydali jsme se na místní pláž zkusit moře. Jako vlézt se do něj dalo, mělo okolo 14°C, ale na koupačku to nebylo. Když jsme si odpočali na pláži, vydali jsme se zpět k autu a odlovili onu keš. Čekala nás druhá várka serpentin, na kterou jsem se už moc těšil. Zajeli jsme si dokonce i k staré strážní věži, cestou jsme zastavili u keše  ^^ Mallorca meine Perle ^^ a došel jsem si pro keš MINI TORRE.Při lovu keše Majorcas Best View jsem si lezl po strážní věži, užíval výhledů a zatím nám někdo vybral auto, což jsme zjistili až na hotelu. Tedy už když jsem se vrátil k autu a otevřel jsem kufr, měl jsem podezření, že v něm někdo byl, ale batoh tam byl, v něm peněženka i kamera. Zmizeli mi jen české peníze (jiné jsem v peněžence neměl). Cestou dolů jsem si došel pro keš Pasos en las rocas, což byla nakonec poslední keš tohoto dne.

Předposlední den jsme se vydali do Palmy a na Castell de Bellver, kde jsme si po prohlídce odlovili celou sérii keší CASTILLO # 1 PASEANDO POR BELLVER – CASTILLO # 36 PASEANDO POR BELLVER. Z běhání po kopcích v lese jsme byli docela unaveni, ale ještě jsme před sebou měli hlavní město Mallorky. Zde jsme se potkali u keše Escollera s jinými lovci, resp. k nám doběhli, když viděli, že jsme našli, zatímco oni ne. Po zalogování jsme dostali nabídku s nimi doprojít multinu, kterou už měli z půlky za sebou, ale my se rozhodli pokračovat o samotě na virtuálku S’Hort del Rei – Virtual Reward, poté na earthku La Seu. Následovala procházka po historickém centru a odlov tradiček v tomto pořadí: EL PORTALIN, Ficus de la Misericòrdia, Aqüeducte de Palma, „La Sala“, Creus de Terme #9 Creu de la Porta del Camp a Dalt murada. Na Multiny nebo keše mimo historické centrum už nebyla chuť po sérii v okolí hradu.

Poslední den bylo počasí nic moc, hrozný vítr, občasné přeháňky. Jelikož to meteorologové předpovídali, měl jsem připraven mokrý program a to návštěvu Palma Aquarium, kterou jsme si moc užili. Z Palma Aquarium jsem si doběhl jen pro nejbližší keš Platja de Palma, vrátili jsme auto a nechali se odvézt na letiště.

Marek-26

Kačer, spammer, řidič ... Rád podnikám výlety se skvělými lidmi za krabičkami a rád poté své zážitky zvěčňuji v podobě článků.Autor nevyplnil informace.